Dragă client,
Facem tot posibilul pentru a ne asigura că procesul de cumpărare în magazinul nostru online este plăcut și că produsele pe care le oferim funcționează fără probleme pentru o perioadă îndelungată. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca o reclamație să fie necesară. Pentru ca întregul proces să decurgă cât mai ușor, îți punem la dispoziție următoarea procedură.
1. Te rugăm să completezi formularul de reclamație de AICI.
2. Vei primi un e-mail automat de confirmare a faptului că am primit reclamația ta.
3. Un specialist din cadrul Serviciului de asistență clienți te va contacta în termen de maximum 2 zile lucrătoare pentru a discuta despre formular și despre data preconizată pentru soluționarea reclamației tale. În mesajul de răspuns, îți vor fi trimise numărul reclamației și datele de contact ale persoanei care procesează reclamația din partea noastră.
4. Prin depunerea unei reclamații, ești de acord cu prelucrarea datelor tale cu caracter personal în scopul rezolvării reclamației. Politica de confidențialitate referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal a companiei noastre este disponibilă la link-ul: Politica de confidențialitate (click).
Echipa Mobila24.ro